جتاوي

سلام يا ضاغيه 613623
ياغالي / يا غالية تفضل بالدخول لو كنت واحد من أسرتنا
ولو مكنتش تفضل بالانضمام الينا
وسنتشرف بتسجيلك معنا حيث لا تملك صلاحيات للكتابة ومشاهدة كافة الاقسام الا بعد التسجيل

شكرا سلام يا ضاغيه 829894
ادارة المنتدي سلام يا ضاغيه 103798

انضم إلى المنتدى ، فالأمر سريع وسهل

جتاوي

سلام يا ضاغيه 613623
ياغالي / يا غالية تفضل بالدخول لو كنت واحد من أسرتنا
ولو مكنتش تفضل بالانضمام الينا
وسنتشرف بتسجيلك معنا حيث لا تملك صلاحيات للكتابة ومشاهدة كافة الاقسام الا بعد التسجيل

شكرا سلام يا ضاغيه 829894
ادارة المنتدي سلام يا ضاغيه 103798

جتاوي

هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

منتدي شباب جتة النوبي ، قضايا نوبية ، التهجير ، النوبة ، نوبي أنا ، السد العالي ، التراث النوبي ، اللغة النوبية ، جتاوي ، جتوكي ، قتة ، افلام عربى و اجنبى ، مشاهدة مباشرة ، اغانى ، العاب ، برامج ، موبايل ، ألبومات ، فتافيت ، أجدع شلة ، DVD ، كرتون ، mp3 ،

سلام يا ضاغيه

حسن القناص
    حسن القناص

(( جتاوي جديد ))
    (( جتاوي جديد ))

ذكر
    المزاج : مستعد
    مزاج : سلام يا ضاغيه Anafar10
    ناديك المفضل : سلام يا ضاغيه Ahly_logo
    your sms :
    عاشق النوبه

سلام يا ضاغيه Empty سلام يا ضاغيه

مُساهمة من طرف حسن القناص السبت 12 فبراير - 21:16

ده كلام يا راجل كل ده سنين معانا ساكت على الظلم الى الشعب عايش فيه والساكت عن الحق شيطان اخرس بس انت كل ما تتكلم تظلم ناس برءى انت اكيد مكنتش مصدق ان الشباب ده هيعمل كده اقولك حاجه انت كده كفايه عليك كده ومش زعلان عليك لانك مكنتش كده من زمان وانا بسألك نفس الؤل انت فين من كل اده ايه الى بقولبه ده ؟؟؟؟ كل ده كلام مكنتش سمعه اكيد انت اطرش مبتحبش تسمع غير الظلم وبس معناه ايه انك معانا ومش معانا ايه انت كنت فى العنايه المركزه عليك انت بس ارجو ان يكون ده درس لكل ضاغيه بيفكر يظلم الناس

من عاشق النوبه وتربه
    حسن القناص cheers cheers farao

مواضيع مماثلة

-

الوقت/التاريخ الآن هو الإثنين 13 مايو - 9:50